Ads 468x60px

dimarts, 3 de juny del 2014

Solidaritat amb el poble canari: NO a Repsol!


L’Estat espanyol torna a desoir la crida contra les prospeccions petrolíferes del poble canari. Tot i la més que clara repulsa popular al petroli, les grans empreses (en aquest cas Repsol) tornen a sortir airoses amb el suport de l’Estat, com sempre donant prioritat al benefici econòmic salvatge a costa de la salut, la economia i la sobirania de l’arxipèlag africà.

Tant Repsol com l’Estat espanyol prometen llocs de treball i bonança econòmica. En un exercici de la més fastigosa hipocresia, tracten de confondre al poble treballador canari oferint-li unes poques engrunes del que pot ser un dels majors desastres de les Illes. Saben que sent la zona de l’Estat amb un major índex d’atur poden aprofitar-se de la desesperació dels qui viuen en l’absoluta misèria, de les víctimes de la crisi capitalista, per legitimar el seu espoli energètic.

Amb pràcticament 7000 abocaments de petroli al mar en menys de 6 anys, Repsol demostra ser una clara amenaça per la biodiversitat canària, amb tot el que allò comporta: afectació a sectors com el turisme, la pesca, l’agricultura... inclús podria perfectament enverinar l’aigua que es processa a les dessaladores, i de les que depèn tot el poble canari.

Des de Resisteix volem mostrar la nostra màxima solidaritat amb el poble treballador canari, i li expressem el nostre suport en la seva repulsa a les prospeccions petrolíferes, a Repsol i, un cop més, a l’Estat espanyol que tracta d’imposar a l’arxipèlag la seva voluntat (i la de les grans empreses i bancs) en la seva condició d’opressor. Només l’organització i mobilització del poble treballador canari frenarà els constants atacs de l’Estat feixista espanyol i de les multinacionals, que únicament serveixen als interessos d’una reduïda elit financera.

SOLIDARITAT AMB EL POBLE CANARI!
NO AL PETROLI, NO A REPSOL!
QUE L’ESTAT ESPANYOL NO TORNI A DECIDIR A CANÀRIES!

Castellano:


El Estado español vuelve a desoír los el grito contra las prospecciones petrolíferas del pueblo canario. Pese a la más que clara repulsa popular al petróleo, las grandes empresas (en este caso Repsol) se vuelven a salir con la suya con el apoyo del Estado, como siempre primando el beneficio económico salvaje a costa de la salud, la economía y la soberanía del archipiélago africano.

Tanto Repsol como el Estado español prometen puestos de trabajo y bonanza económica. En un ejercicio de la más despreciable hipocresía, tratan de confundir al pueblo trabajador canario ofreciéndoles unas pocas migajas de los que puede ser uno de los mayores desastres de las islas. Saben que siendo la zona del Estado con un mayor índice de paro pueden aprovecharse de la desesperación de quienes viven en la absoluta miseria, de las víctimas de la crisis capitalista que siempre pagan lxs trabajadorxs, para legitimar su expolio energético.

Con prácticamente 7000 vertidos de crudo al mar en menos de 6 años, Repsol demuestra ser una clara amenaza a la biodiversidad canaria, con todo lo que ello conlleva: afectación a sectores como el turismo, la pesca, la agricultura… incluso podría perfectamente envenenar el agua que se procesa en las desaladoras, y de la que depende todo el pueblo canario.

Desde Resisteix queremos mostrar nuestra máxima solidaridad con el pueblo trabajador canario, y le expresamos nuestro total apoyo en su repulsa a las prospecciones petrolíferas, a Repsol y, una vez más, al Estado español que trata de imponer al archipiélago su voluntad (y la de las grandes empresas y bancos) en su condición de opresor. Sólo la organización y movilización del pueblo trabajador canario frenará los constantes ataques del Estado fascista español y de las multinacionales, que sólo sirven a los intereses de una reducida élite financiera.

¡SOLIDARIDAD CON EL PUEBLO CANARIO!
¡NO AL PETRÓLEO, NO A REPSOL!
¡QUE EL ESTADO ESPAÑOL NO VUELVA A DECIDIR EN CANARIAS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada